BYANNIE -

Räknar ner

Godmorgon!

Äntligen fredag och om några timmar är det äntligen lov! Så skönt så jag dör. Idag har vi halloween i skolan också vilket betyder att alla kommer vara utklädda. Jag älskar verkligen att klä ut mig, tycker det är så roligt men detta året har jag varit jätte otaggad på det. Går alltid all in men nej, lär nog bli ganska tråkig i år men jaja. Har egentligen matteprov idag också men har pratat med min mattelärare så ska göra det på omprovsdagen för jag kan verkligen ingenting och till och med Mattias, min morbror som alltid hjälper mig, sa att det var riktigt avancerat nu. Usch hatar att jag var tvungen att välja matte 2b.. Efter skolan ska jag i alla fall hitta på lite roliga saker med mina kära classmates. Ska bli så mysigt! Nu ska jag lyssna på musik och spara lite batteri. Skriver senare, pussar! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback