BYANNIE -

Sjukling

Hej!
 
Har idag varit hemma hela dagen pga. migrän.. Har i princip sovit bort hela dagen men nu känns det mycket bättre! Såå nu sitter jag och kollar på film med mamma, pappa, ronja & Charlie. Sen ska jag och Charlie fortsätta kolla på en film som vi började kolla på igår, Monsters University. Har längtat efter den så mycket så nu tvingar jag Charlie att kolla på den med mig hehe. Jag och Charlie har även beställt massa kläder. Mest åt honom hehe. För hans del blev det en Ralph Lauren jeansskjorta plus en marinblå kabelstickad tjocktröja och en t-shirt. För min del blev det denna godingen. Kommer bli så snygg till ett par svarta jeans!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback