BYANNIE -

Söndagsmyser

Hej!
 
Igår så åkte jag till Fanny när klockan var 5-6 ungefär. Eller ja, vi möttes först upp på stationen och sen gick vi och åt på Karma. Satt där ett bra tag, Johanna och Albin satt också där så pratade med dem en liten stund. Sååååå längesen jag träffade båda två!! Blev så glad när jag såg dem. Sen så gick vi i alla fall hem till Fanny och efter ett tag så kom Olivia. Sen vid 10 tiden ungefär kom Hampus och Tommy förbi en stund också, trevligt! Var hemma vid halv ett tror jag och somnade direkt. Så trött! Idag har jag bara tagit det lugnt och för nån timma sen så kom min morfar och min älskade kusin som jag saknat SÅÅÅ mycket!! Lycka ♥ Snart börjar solsidan också, love it!
 
random bild från arkivet
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart gör du dina naglar någonstans? kan du länka sida om det finns någon. :)

Svar: www.heavenandhellstudio.se, tjejen heter Hanna och hon gör naglarna i fors :)
ANNIE

2013-10-27 @ 21:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback