BYANNIE -

Torsdag, inte fredag

Godmorgon! 

Sitter nu på bussen som är som vanligt sen. Börjar 10 idag men eftersom vi ska till fryshuset måste jag åka in väldigt tidigt.. Segt kan man säga. Ännu jobbigare när Charlie ligger kvar hemma och sover, så fuskigt! Men men.. Var så inställd på att det va fredag idag så blev så himla besviken när jag insåg att det var torsdag, visst är sånt hemskt? Idag har jag klätt mig i en ny svart kjol som heller inte kom upp på bild igår, en svart stickad tröja, svart vit sjal, beige pälsjacka, nylonstrumbyxor och min Micheal Kors klocka. Ni kanske kan få bild sen, får se. Ni får så länge en selfie från arkivet hehe



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara så du vet så funkar inte länkningarna du gör från facebook 🙈

Svar: Va konstigt! Det är inte jag som gör dem så vet inte riktigt hur man fixar dem heller..😕
ANNIE

2013-10-17 @ 09:19:54
Postat av: Anonym

Vad/ vilket smink använder du mer än maskara? Vilka märken ? Kraaaam

Svar: Jag sminkar mig inte så mycket utan fokuserar mest på ögonen i så fall. Använder ett solpuder, ögonbrynspenna från isadora, kajaker från det n wild och ja det var allt hehe. Kramar!
ANNIE

2013-10-20 @ 05:56:24
Postat av: Elsa

Hej! Jag älskar ditt hår nu! Men jag kolla på din instagram på bilder när du har brunt hår. Jag verkligen 100% lovar dig att du skulle passa perfa i det! Du är så snygg i det!!!! Snälla färga håret brunt?:( dina isblåa ögon skulle synas så mycket mer. Alla är ju också blonda! :( ditt beslut jag vet, men snälla tänk på saken! Puss

2013-10-21 @ 14:14:35
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp en bild på det du hade på dig?

Svar: Kan visa det om jag har på mig det någon annan dag!
ANNIE

2013-10-21 @ 14:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback