BYANNIE -

vegas_nay @ instagram

Godmorgon!
 
Min morgon startade faktiskt riktigt bra. Ronja hade lånat mitt busskort men glömt lämna tillbaka det igår så när bussen kom insåg jag detta haha. Tur som jag hade så skjutsade världens bästa pappa mig hela vägen till skolan. Alltså det mina vänner är riktig vardagslyx för mig haha. Vi stannade även vid donken och köpte frukost. Så mys! Nu har jag sedan 09.40 grafisk design. Blev klar med våran uppgift förra lektionen så sitter och leker lite i photoshop nu istället. Efter skolan ska jag bara hem och städa samt göra klart min hemsida som ska vara klar tills imon (skolarbete, ingen seriöst alltså haha).. Appropå ingenting så vill jag tipsa om en tjej som är såååå duktig på allt som har med smink att göra. Hon har ett instagram konto som heter vegas_nay. Ska visa er lite bilder från hennes konto, så sjukt duktig!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback