BYANNIE -

Finally friday

Godmorgon!

Igår fikade jag som sagt med Fanny och Olivia. Så mysigt! De två tjejerna är så underbara!! Pratade om allt möjligt i tre timmar tror jag det blev haha.. Sen åkte jag hem och åt, kollade på idol, duschade, pratade i telefon, pluggade osv. Vardags grejer helt enkelt. Ikväll hade jag tänkt träffa Fanny och Olivia igen så får se vad vi hittar på för något. Ska jobba imorgon också, från 10-14 så får ta det lite lugnt i alla fall. Mamma och pappa kommer hem idag också, har saknat dem nu när dem varit borta.. Något annat som är positivt också är at jag slutar 13.00 idag, dröm! Uppdaterade mobilen igår också, alla tycker den nya är ful och barnslig så jag måste nog vara den ända som verkligen tycker om den hehe. Bara sms grejen som är jobbig. Speciellt för mig som "bara" har fyran. Det blir typ hackigt och segt, lite drygt men men. Fint är det i alla fall! 



Kommentarer
Postat av: ...

Vad hände mellan dig och Charlie egentligen?
Varför tog det slut, ni som var så fina tillsammans!
Tacksam vid svar!
Btw jätte fin blogg

2013-09-22 @ 21:32:54
Postat av: Moa

Hej! Jag ska börja gymnasiet i gbg och jag undrar lite snabbt vilken skola du går på, vilken linje och vad du tycker om skolan!
Tacksam för svar!

Svar: Jag går på NTI-gymnasiet som ligger vid södra hamngatan. Linjen jag går heter estet media. Inriktningarna som man kan välja i tvåan är foto, graf eller film. Jag tycker skolan är jättebra verkligen! Bra lärare, mysig stämning, man kan se ut och vara precis hur man vill utan att bli utstirrad och ifrågasatt. Så är du intresserad av att fota, arbeta i photoshop/InDesign eller filma så är nti perfekt :) kramar
ANNIE

2013-09-23 @ 20:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback