BYANNIE -

FREEEDAG!

Godmorgon!!

Trots min jobbiga förkylning och de trista vädret så är jag himla glad idag. Lite trött också men det brukar bli så på fredagar och när det är morgon. Är ledig hela helgen vilket är såååå skönt. Skulle egentligen jobbat denna lördagen men eftersom jag jobbade förra lördagen slipper jag denna. Skönt! Slutar även ett idag vilket också är ett stort plus. Efter jag slutat ska jag träffa Jennifer och Fanny vilket är på tiden. Längesen vi tre umgicks nu.. Så vi får se vad vi hittar på för roligt! Igår träffade jag även Denise och pratade en massor, välbehövligt! Åkte sen hem till Charlie så har sovit där inatt. Finns inget bättre sätt än att vakna upp bredvid honom♡

Har på mig värsta ihop-plocket idag typ haha... Fanns inte så mycket att välja på hemma så fick bli detta. Tunika från tessie, stickad tröja från h&m eller Gina. Var så längesen jag köpte den så har glömt av hehe.. Till det har jag mina minnetonka, nylonstrumbyxor, sjal från Ullared och ja det var väl det. Glömde min klocka hos Charlie så känner mig lite naken, hmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback