BYANNIE -

Halva veckan typ

Godmorgon!

Igår vaknade jag upp och såg att min mobil hade laddat till 3%, mardröm. Jag är en person som gärna sitter fast med min mobil så tänkte att jag skulle ladda den i skolan men nja det blev sisådär. Så blev därefter inte mycket till bloggning. Gick i skolan till typ 2-3 för kunde inte vara med på idrotten eftersom jag är så himla förkyld. Åkte hem, bytte om och åkte till Charlie. Vi myste, tittade på idol och svenska hollywoodfruar och sen somnade vi. Råkade även somna en timma innan idol också haha. Så trött var jag igår! Nu är jag på väg till skolan i alla fall. Har aktivitetsdag så går från 9 till 4 vilket är himla segt.. Men men så kan det vara. Det är i alla fall en rolig dag idag plus att onsdagar tycker jag alltid bra om. Då vet man att halva skolveckan gått typ haha.. Nej nu måste jag se vart jag går så slänger in en slarvig outfit bild. Tunika från odd Molly, sjal från Ester elenora, nylonstrumbyxor och mina primes.


Kommentarer
Postat av: frida

Vilken gymnasieskola går du på och vad har du för inriktning?

Svar: NTI gymnasiet, går inriktningen estet media :)
ANNIE

2013-09-12 @ 21:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback