BYANNIE -

Hårt liv

Godmorgon!

Idag är min migrän borta, såååå skönt! Däremot har jag jätteont i halsen så antar att Charlie smittat mig.. Aja nu kan ju vi vara sjuka tillsammans i alla fall haha. Är på väg till skolan trots allt. Började egentligen 08.20 idag tror jag men gjorde ett litet ärende innan. Känns nästan lite ovärt att gå till skolan då jag i princip missar båda första lektionerna, har en jääääätte lång lunchrast och sen har jag ett arbete i svenska som jag lika gärna hade kunnat göra hemma. Men men. Är också så himla sugen på att dricka något varmt, men kan varken dricka kaffe eller te eftersom min tandställning blir missfärgad då. Jag kan inte heller dricka varm choklad eftersom det är jag allergisk mot. Sånna ilandsporblem har jag haha.. Avslutar mitt inlägg med en bild som passar perfekt in på mig och Charlie. Alltid är det så haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback