BYANNIE -

Helt sluuut

Hej!

Idag gick jag upp 8 för att göra mig i ordning till jobbet. Jobbade till fyra tillsammans med fina Sofia. Slog även in Fridas present, blev ett armand, lite fin choklad från Lindt plus ett presentkort hos Hanna på 400kr så hon kan göra naglar! Så spännande, hoppas hon kommer trivas i det som jag gör hehe. Efter jag slutade så mötte jag upp henne i alla fall och tog en fika på espresso house. Pratade om allt mellan himmel och jord. Så skönt.. Efter det gick vi runt lite, letar efter ett par tights från h&m som typ är slut överallt. Så frustrerande.. Får väl beställa från nätet. I alla fall så åkte jag hem vid halv sju och åt. Sen fixade jag mig lite och pratade med min syssling Sebastian. Blev att jag drog dit han var, hemma hos Jesper. Satt när tills typ nu och hade det jätte trevligt. Dock ville dem dra vidare och lilla jag får vänta i 445 dagar typ innan jag kan följa med haha. Så bu ligger jag i min säng och fryser ihjäl. Fläta i håret, shorts och tjocktröja, sminket vid ögonen är kvar och väntar på att Charlie ska komma. Han kommer om typ 10min så ska försöka hålla mig vaken tills dess. Bloggar mer imon. Ska försöka ta kort på allt jag köpt också. Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback