BYANNIE -

Jag & Charlie

Hatar att vara så tankspridd hela tiden, kan sitta och prata med miina om naglar, helgen vad som helst och helt plötsligt kan jag börja tänka på något helt annat. Utöver det mår jag kasst idag. Är så arg på mig själv för att jag låtit min självkänsla tas ifrån mig. Känner mig så sviken, otillräcklig, äcklad ja och allt däremellan. Mår alltid lite bättre efter jag skrivit av mig på bloggen så därför jag skriver nu. Tar kanske bort inlägget senare men just nu känns det bra när jag skriver. Finns nog många som känt likadant och det är synd för ingen borde känna sånt. Men det går över, shit happens life goes on. Det var det miina sa till mig i alla fall så får lita på henne. Och JA jag har gjort slut med Charlie och JA det är svinjobbigt när man inte kan tänka på något annat. Försöker blogga så mycket som möjligt för att tänka på annat men det är svårt. Det är jobbigt att ändra på sina rutiner man haft i 8 månader och det är jobbigt att inte ha någon som honom vid sin sida men det var väl det bästa för oss båda att det blev såhär.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför gjorde ni slut? Blev det för mycket? Älskar din blogg! <3

Svar: Ja det kan man säga! Åh tack snälla!! <3
ANNIE

2013-09-17 @ 12:51:00
Postat av: Anonym

Varför gjorde ni slut? Blev det för mycket? Älskar din blogg!<3

2013-09-17 @ 12:51:49
Postat av: Maria

tråkigt när sånt händer :/

Svar: Jaa, men kanske även nyttigt. Får försöka se det posetivt :)
ANNIE

2013-09-17 @ 21:05:03
Postat av: Anonym

Varför gjorde ni slut för? Ni var så fina :(

Svar: Tack snälla!
ANNIE

2013-09-18 @ 20:06:25
Postat av: Anonym

Kungsbackas Barbie och Ken ! Det perfektaste paret utåt ( men nu har jag kanske en chans :) om du inte tar Charlie tillbaka förstås :(

Svar: Chans på vem hahhahah??
ANNIE

2013-09-19 @ 01:04:09
Postat av: Anonym

Var han otrogen? Beklagar verkligen, ni var så fina ihop:(

Svar: Nej nej det var han verkligen inte!! Åh tack :(
ANNIE

2013-09-19 @ 11:15:15
Postat av: Mia

Förstår precis hur du känner! Jag och min kille gjorde slut efter 1,5 år för att jag helt enkelt inte orkade med att ha ångest hela tiden över hur han betedde sig. Det blir bättre med tiden, lovar! Jag tror du kommer må bättre nu, i alla fall många stunder. Ha det så bra!

2013-09-21 @ 18:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback