BYANNIE -

John Galliano

 
Köpte denna parfymen på jobbet för ett tag sedan. Letat lääänge efter en parfym som faller mig i smaken. Har ju innan haft juicy couture men känns trist att gå runt och lukta som alla andra tjejer.. Sen bytte jag till Paris Hilton Heiress men hittar den knappt längre. Så fick vi in denna underbaringen som luktar helt gudomligt! Har kommit fram till att den luktar lite fläder faktiskt. Så himla fräsch! Dock ligger 50ml på ca. 600kr men det är de värt. 
 
Idag har jag i alla fall varit hemma från skolan, har haft migrän i tre dagar men i eftermiddags så började det kännas bättre. Tur det för hade tid hos Hanna så åkte dit vid tre och fixade en grej, ni får veta snart hihi. Efter det så mötte jag upp Charlie på stationen så åkte vi hem till honom. Har endast hunnit plugga lite samt ätit nu. Hade tänkt gosa lite med honom nu och kolla lite film. Sååå det är vad jag ska göra nu, pussar så länge!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tips, Heiress finns här.
http://www.shopping4net.se/Skoenhet/Foer-henne/Parfym/Eau-de-parfum/Heiress-Eau-de-parfum.htm
Nätbutik med lager i Landvetter, min sambo jobbar där.

2013-09-05 @ 21:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback