BYANNIE -

Myser

Hej!

Kändes faktiskt sjukt mycket bättre efter jag fick dela med mig lite till er. Blev lite jobbigt med alla frågor hit och dit så känns skönt att ni vet nu. Nog om sånt nu! Idag kom jag inte hem från skolan förrän vid halv sju (!!!). Hade orientering sista lektionen men jag och Febe hittade inte tillbaka och vi hann ta en kontroll haha så värdelöst!! Sen när jag och Elina skulle till spårvagnen så hittade vi inte och när vi väl gjorde det så tog det över en halvtimma innan vi kom fram till centralen haha... Men men! Nu är jag hemma och myser framför en brasa, idol i tven och min älskade mormor & morfar i soffan. Har även på mig mina favvis byxor från hollister. Finns inga gosigare än dem!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback