BYANNIE -

New

Hej!

Slutade för över en timma sen men nog en tur i stan lite snabbt. Köpte nytt balsamspray, en ny tröja och en present till mammsi som fyller åt på onsdag! Tröjan ser ni lite av på bilden nedanför. Ska ta kort på den bättre sen hemma. Hände något med min mobil så fick helt plötsligt bara 12% från 38 typ.. Jätte störande.. Sitter på pendeln nu så måste ha lite tills jag kommer hem i alla fall. Hemma ska jag inte göra någonting alls. Får nästan lite panik! Har inget att plugga på, ingen att vara med osv.. Får väl försöka sysselsätta mig med något helt enkelt. Nä nu måste jag spara på mitt batteri, puss så länge!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vart är tröjan från, jätte fin!

2013-09-16 @ 17:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback