BYANNIE -

Sep. 09, 2013

Godmorgon!

Är lite sisådär avundsjuk på alla som har studiedag idag när jag själv sitter här i klassrummet och har historia.. Usch och fy!! Idag efter jag slutat så hade jag tänkt åka hem och fixa i mitt rum. Har lovat min mammi det. Dock är ju även de rummet provisoriskt med tanke på att vi bygger. Jag ska ju i framtiden ha mitt rum på övervåningen och då kommer de bli mycket mer annorlunda mot vad det är nu. Ska se ifall jag hinner hem till Charlie och gosa senare ikväll också. Måste försöka spara på mitt batteri nu också för har inte med mig någon laddare idag, dumt! Men men, har heller inga nya bilder så får bli en från arkivet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback