BYANNIE -

Skitsnack

Hej!
 
Har verkligen ingen lust till att blogga. Mitt humör är verklige inte på topp och har inte riktigt varit det på de senaste dagarna. Är så jävlva trött på allt skitsnack, trodde man slutade med sånt i högstadiet men vissa verkar ju inte vuxit upp än. Tragiskt.. Vissa förstår inte heller vart gränsen går. Varsågod och snacka men är det svårt att hålla sig till sanningar? Tydligen, haha verkar som att folk måste hitta på saker för att försöka förstöra förhållanden. Pinsamt.. Nej så jag är inte riktigt på blogg-humör just nu. Känns bra att Charlie snart kommer hit så han kan pyssla om mig lite. Välbehövligt..
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är ni tsm igen?

Svar: ja
ANNIE

2013-09-30 @ 17:19:27
Postat av: Anonym

Den som snackar skit gör det oftast för att själv bli "sedd"i en grupp. Vissa
Behöver "krydda"för att få andras uppmärksamhet!
Jag antar att ni förstår att detta inte är en bra människa! Ingen förlust ......:) kram på er och lycka till . Du och charlie är hur snygga som helst ihop....;) och såna här saker gör oftast ett förhållande ännu starkare ! Hoppas du släpper det (personen är inte värd din tid)och börjar blogga igen !! Längtar efter fler outfits !

Svar: Ja du har helt rätt i det du skriver! Försöker verkligen skita i det för som sagt, det är löjligt och barnsligt.. Nej absolut ingen förlust ;) Tack snälla du för dina ord! Värmer så mycket <3 Jag ska börja blogga igen, saknar det verkligen och outfits kommer så småning om :D massor med kramar!!
ANNIE

2013-09-30 @ 19:54:38
Postat av: julia

<3 tusen kramar till dig hjärtat!

Svar: Älsklingen!! puss
ANNIE

2013-10-02 @ 19:48:08
URL: http://juliafalknilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback