BYANNIE -

Snart fredaaaag!!

 
Godmorgon! 
 
Igår efter skolan så åkte jag och Miina till Hanna och fixade mina naglar. Blev höstigt med mörbrunt och koppar. Jättefint!! Miina blev sjukt sugen på att göra naglar, förstår henne hehe. Efter jag var klar så åkte vi hem till henne. Vi kollade på Idol, pratade och myste massor! Tycker så bra om henne, världsbäst ♥ Sov där så kändes så himla skönt att kunna gå upp den tiden jag egentligen hade suttit på bussen på väg till skolan liksom hehe. Hon bor ju bara 10min från skolan den lyxisen.. Idag efter skolan ska jag åka och fika med Fanny & Olivia, ska bli så mysigt så! Sen ikväll ska jag gosa med mormor och morfar som är hos oss en sista dag. De har varit hos oss eftersom mamma och papap är i Stockholm. Får ta vara på tiden när de väl är hos oss. Älskar att ha dem nära, har ju haft det hela livet fram typ för ett och ett halvt år sen, två år sen typ. Vissa har tur ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback