BYANNIE -

Söndag

Hej!
 
Haft det lite sisådär i helgen. I fredags var det roligt dock, spenderade ju kvällen hemma hos Sebbe och stack sen vid 1. Igår låg jag verkligen bara hemma, Charlie kom till mig på kvällen och var hos mig i en timma bara. Idag har jag heller inte gjort något, har inte riktigt varit på humör men är på mycket bättre humör nu. Skönt det! Fixat en ny fräsch header också (ny header, nya tag kanske?). Vad tycker ni om den? Visst blev den bra? Ska nog inte göra något speciellt nu. Pappa pratade om att göra en cheesecake för jag har tjatat så mycket om det de senaste haha, älskaaaaar cheesecake!! Sen ska vi göra middag och sätta oss i soffan för att kolla på film. Så skönt med hela familjen samlad ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammsi

Fina Annie ;)
Så mysigt ..... Hela familjen tillsammans !

Svar: Bästa mammsi <3<3
ANNIE

2013-09-15 @ 16:50:39
Postat av: N

slut mellan er nu?:(

Svar: Ja men det är inget att vara ledsen över!:)
ANNIE

2013-09-16 @ 14:52:50
Postat av: N

Vad tråkigt att höra. Ni var så söta tillsammans, men orsaken till att det är slut vet ju inte vi så tror på dig när du säger att det inte är något att vara ledsen över.

Svar: Tack snälla! Nej det är det faktiskt inte så försöker så gott jag kan :)
ANNIE

2013-09-17 @ 10:37:44
Postat av: Anonym

Ja, söta tillsammans var ni (yttre)men det behövs en vacker insida oxå . Du kommer lätt hitta ngn bättre:)
Bort med det dåliga och in med ngt bättre!

Svar: Ja du har helt rätt i det!! Får hoppas på det hehe, det har du också rätt i. Tack så mycket <3
ANNIE

2013-09-17 @ 11:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback