BYANNIE -

Sunday

Hej!

Hade det jättemysigt igår med Johanna, tjejsnack, grönsaker med dipp, film osv. Perfekt! På natten efter Johanna åkt kom Charlie. Hade så sjukt ont i min mage så visste inte vart jag skulle ta vägen.. Hade antagligen fått i mig mjölk. Antar att det var mjölkpulver i dippblandningen så det var lite sisådär.. Idag har jag i princip sovit bort hela dagen, välbehövligt! Ska snart beställa pizza, är aldrig sugen på pizza och blir bara äcklad utav det men idag är jag jättesugen på det.. Hmm okej slut snackat om det haha. Nu ska vi kolla på film, puss puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du kunna lägga upp bilder på ditt rum?:) älskar din blogg

Svar: Haha just nu när vi inte byggt huset är det rätt fult så väntar nog lite ;) Åh tack söta!!
ANNIE

2013-09-08 @ 19:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback