BYANNIE -

Svårt..

Godmorgon!!

Haft det väldigt hektiskt från torsdags tills måndags.. I torsdags fikade ju jag med Fanny och Olivia. Då kom vi överens om att träffas på fredagen. Så på fredagen efter skolan åkte jag till Kungsbacka. Först och främst för att träffa Charlie och prata igenom lite saker med honom. Så efter vi pratat så gick jag till ricemarket där Fanny och Olivia satt. Vi planerade kvällen lite grann och bestämde lite saker. Så jag åkte hem, sov ett tag och sen kom tjejerna hem till mig. Vi fixade oss, lyssnade på hög musik och bara hade det bra. Sen tog vi bussen till sebbe vid 9. Kollade de sista på idol och sen kom det lite folk. Vi spelade kort och hade det väldigt bra bara. Perfekt fredagskväll! Var inte hemma förrän vid 2 eller 3 och sen på morgonen gick jag upp tidigt för skulle jobba från 10-16. Sen efter det åkte jag hem, fixade mig lite fort och sen skjutsade mamma mig till Olivia. Hon hade gjort det jättemysigt med middag, ljus och massa annat gott! Så hon jag och Fanny åt, pratade och sen kom det några stycken. Så vi satt där kvällen ut. Åkte hem redan vid 1 för var sååååå trött. På söndagen vart jag bjuden på bio utav Charlie. Trots att så mycket jobbigt hänt mellan oss så kan man inte bara sluta sakna och älska någon. Tror de flesta där ute vet vad jag menar. Vi tänker i alla fall ta det väldigt lugnt nu, det är så viktigt att man ska kunna ha ett förhållande och ha sina vänner kvar samtidigt. Vi lyckades inte alls med det och båda två är överens om att om det ska funka mellan oss så måste vi umgås med våra vänner också.  Vi kollade i alla fall på den verklighetsbaserade skräckfilmen The Conjuring. Skriver om den senare för är redan så mycket text här nu. Applåd till er som läst ända hit!! Nu slänger jag in två bilder från fredagen istället och slutar tjata hehe...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback