BYANNIE -

Tankar

Godmorgon!

Jag vet inte riktigt vad det är som har hänt med mig, jag har liksom tappat alla mina normala rutiner. Jag glömmer bort allt jag ska göra även om jag alltid gjort det innan. Även blogga, jag har ju massa saker att blogga om men bloggning är en rutin och jag har tappat även den. Jag mår heller inte så bra, både psykiskt och fysiskt tror jag. Känns som att jag inte räcker till och ger upp på mig själv. Jag har väl antagligen någon slags svacka nu. Trots allt detta så vet jag att jag har min fina bästavän/pojkvän som jag kan berätta allt för, mina vänner som jag har nu är så äkta och underbara och min familj skulle nog kunna vara den mest stöttande familjen någonsin och det är jag så tacksam över. Även om jag och Ronja kanske bråkat mer än vad vi är sams så har jag kommit så mycket närmare henne än vad jag varit innan och det känns så skönt. Det är skönt att ha ett syskon man kan berätta allt för, har alltid önskat mig det. Nej nu har jag öppnat mig alldeles för mycket enligt mig. Ovant för mig att vara såhär öppen i bloggen så känns nästan otäckt så nu slutar jag skriva istället så hörs vi senare. Puss på alla där ute!


Kommentarer
Postat av: Mammsi

1 äkta kompis är bättre än 15 oäkta....!!
Älskar dig ! Kram

2013-09-03 @ 12:13:50
Postat av: Anonym

Alla har sådana här perioder, hoppas det blir bättre<3

2013-09-03 @ 17:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback