BYANNIE -

The Conjuring

Okej... Alltså den här filmen var typ den läskigaste och bästa skräckfilmen jag har sätt. Jag älskar skräckfilmer, ska jag kolla på film så blir det oftast just skräckfilm. Därefter så har jag sätt ganska många.. Mina två favoriter har varit insidious och saw så ni förstår nog inte hur glad jag blev när jag fick reda på att skaparna bakom de två filmerna även låg bakom denna. Jag har även väldigt svårt för att bli rädd, hoppar aldrig till osv. Men denna... Alltså hjälp.. Kan dock vara mycket möjligt att jag blev extra rädd eftersom det var på bio men själva filmen var så bra gjord! Plus att tanken på att den är på riktigt är så obehaglig! Man får se bilder på de riktiga familjerna i slutet av filmen, så creepy.. Ifall ni är sugna på att se den tycker jag definitivt att ni ska göra det, den är sååå grym verkligen! Visste inte vart jag skulle ta vägen när jag satt där i salongen, usch.. Den får i alla fall fem stycken A av fem utav mig. Den blev verkligen aldrig långtråkig heller, den går inte att jämföra med paranormal som verkligen kan bli långtråkig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback