BYANNIE -

Waiting

Hej!

Började min dag med jobb från 10-14. Sedan åkte jag bussen hem med Johanna så gick vi hem till var och en. Så nu sitter jag och väntar på henne, hon skulle bara äta nu klockan åtta med sina gäster. Har saknat henne som en galning så ska bli så skönt att få träffa henne igen! Imorgon är jag ledig vilket också är himla skönt. Idag när jag jobbade så såg jag att de hade fått in massa nya Victorias secret body lotions. Så roligt!! Hur många olika dofter som helst också, även en body mist har kommit in men tror det kommer in fler så småningom. Nä nu ska jag försöka få tag i joiy och se när hon kommer. Ha en bra lördag för det ska jag, pussar ♡♡


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart jobbar du?:)

Svar: Beauty zone på freeport :)
ANNIE

2013-09-07 @ 21:27:10
Postat av: Frida

Hur mycket kostar en bodylotion där du jobbar?:)

Svar: 149kr tror jag :)
ANNIE

2013-09-11 @ 17:07:16
URL: http://nattstad.se/clarafridajosse
Postat av: Emma

Finns det kvar body lotion?

Svar: Ja så vitt jag vet:)
ANNIE

2013-09-13 @ 21:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback