BYANNIE -

Breakfast

 
Är nu hemma efter en kort dag i kungsbacka samt Göteborg. Tandläkaren gick bra, var där inne i ca. 2min haha. Sen tog jag tåget till Göteborg och mötte upp tjejerna så satte vi oss på Brogyllen. Alltså deras frukost.. OSLAGBAR typ. Vi satt där ett bra tag och bara åt samt prata. Så himla mysigt verkligen. Sen så gick jag och gjorde några snabba ärenden, köpte nylonstrumpbyxor, en ny långklänning och ett nagellack. Kan visa er dem sen. Så himla gulligt, när jag gick på centralen kom det fram en kille lite blygt och frågade vad jag hette, ifall det gick bra i skolan (???) och efter några andra frågor kom "skulle jag kunna få ditt nummer?". Haha alltså, hade aldrig vågat fråga något sånt. Men det var gulligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback