BYANNIE -

Dark hair

Hej!
 
Idag i skolan hade jag matteprov som sagt. Vet inte riktigt hur det gick, hoppas bara på det bästa hehe. Gjorde så gott jag kunde vilket faktiskt är huvudsaken. Sen hade vi digitalt skapande och fick klart min hemsida, äntligen! Så skönt att få ett arbete klart. Sen hade vi idrott och nu sitter jag hemma och väntar på mat hehe. Igår färgade jag mitt hår (!!!). Färgade det mörkare och det blev verkligen mörkare, men känns faktiskt bra! Alltid kul med förändringar. Måste bara sola lite solarium nu så jag slipper använda kastanjevatten, känns alltid så ofräscht efter en dag med sånt. Föredrar helst vanligt solpuder. Vad tycker ni?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback