BYANNIE -

En torsdag

Hellooo!
 
Nu har jag lektion och ska göra ett arbete som är lite segt. Har haft graf och lunch idag bara. Älskar skola på torsdagar eftersom vi bara har två lektioner. Sitter dock och funderar på ifall jag ska stanna kvar och kolla film på engelskan, gör jag det så kommer jag få vara ledig på en utav engelska lektionerna. Sååå ja, får se hur jag gör. Hade såklart varit skönt att komma hem. Ska även grilla idag vilket är UNDERBART. Finns inget bättre. Idag har jag på mig mina utsvängda Lise Sandahl byxor, vit tröja, smycken från lite olika och mina solglasögon. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska färga ditt hår blont igen, så fint!

2014-04-03 @ 21:06:15
Postat av: Hej

Vart kan man köpa sådana byxor? Hur mycket kostar dem? Jag var at man kan köpa dem på Fiorucci men.. Det är såklart slut sålda :/ så.. Kan du tipsa sidor/affärrer där jag hittar ett par? Kram

Svar: Hej! Köpte mina på fiorucci för 399 eller 499kr, kommer inte ihåg exakt. Har hört att tessie säljer sådana byxor så kolla där! Kram :D
ANNIE

2014-04-06 @ 15:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback