BYANNIE -

HAPPY

Hej!
 
Idag blev jag såååååå GLAD! Mamma kom hem med min saknade telefon! Eller ja en ny, den gamla är ju spårlöst försvunnen.. Så nu är jag och min fina guldiga telefon med bra kamera och snabbt internet återförenade hehe. Äntligen kan jag börja blogga bra igen, wihooo! Däremot så måste jag förbi tre imorgon för att få ett sånt där litet simkort, så kan inte använda telefonen än haha. Men snart så! Annars idag så har jag bara pluggat och pluggat, ska fortsätta med lite engelska nu och sen ska jag sova. Får se vad jag gör imorgon, mitt lov börjar ju imorgon. Så ännu en sak jag är glad över. Har lite lyckorus i kroppen nu hehe. Nej nu ska jag fokusera på engelskan en stund så jag kan gå på lov utan att känna att jag har något efter mig. 
 
 
Bild från imorse. Linne från River Island och tröja från Missäy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback