BYANNIE -

Illustration 2

Godmorgon!
 
Har precis gått in i klassrummet och ska ha JRI. Har min längsta dag idag vilket känns sådär, börjar 08.20 och slutar 16.10.. Har dock en jättelång lunchrast men men. Idag måste jag hem för att plugga på massor med grejer. Har en del grejer att göra idag faktiskt. Måste även hinna sola och duscha, hmm.. Nu måste jag fokusera lite på lektionen så tänkte slänga in två illustrationer jag gjort på mig själv. Den första är den första jag någonsin gjort. Den hänger uppe i skolan och har panik haha. Den blev heeeelt annorlunda när den skrevs ut, ser jättebrun ut vilket jag inte gör på datorn haha. HEMSKT! Ni får i alla fall se den i rättvisa. Den andra gjorde jag igår under en väldigt kort tid så den är lite slarvig och kantig runt ansiktet samt munnen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback