BYANNIE -

Illustration

Hej!
 
Dålig bloggning idag.. Så jobbigt bara när jag inte har en bra kamera på telefonen och dessutom är den segast i världen. Har idag gått i skolan från 08.20 till 15.30 vilket har varit skönt. Dagen har faktiskt gått väldigt fort! Hade även graf vilket alltid är lika kul. Var dock klar med mina uppgifter så gjorde en illustration på Ronja för skoj skull. Det roliga var bara att den blev typ 10gånger så mycket bättre än den på mig haha. Tänkte visa er den till och med! Sååå kolla ner om ni vill se den hehe. Nu ska jag lägga mig i sängen med once upon a time framför mig samt prata lite grann med en gosiiig. Puss och godnatt!
 
 
Notera att jag precis lärt mig hur man använder illustrator, detta är min andra illustration och jag gjorde den väldigt fort. Jag är nybörjare helt enkelt så var inte allt för kritiska hehe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback