BYANNIE -

Kaos

Hej!

Idag åkte jag ju som sagt till läkaren. Har verkligen inga problem med att ta blodprover osv, tycker inte att det är farligt alls. Men idag, fy va hemskt haha.  Har ofta hänt att läkare tycker det är svårt att hitta mina vener men det har blivit bättre på senare tid. Idag gick det däremot inte så bra. Första läkaren testade två gånger på samma arm och letade med sprutan i armen ett tag innan han gav upp. Sen kom en annan läkare och hittade en ven direkt och fyllde fem rör med blod. Var helt slut efteråt och bröt ihop när jag kom hem, var sååå yr och skakade. Det har verkligen aldrig hänt innan men fick i alla fall i mig lite mat och sen däckade jag i soffan. Efter att jag vaknade så pratade jag med Denise i över en timma, underbart! Nu kollar jag på top model och äter mat, myyyyys.



 

Kommentarer
Postat av: julia

men asså så himla snygg du är hjärtat!!

Svar: Men ska du säga din BABE💋💋
ANNIE

2014-04-14 @ 20:05:13
URL: http://juliafalknilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback