BYANNIE -

Leo shoes

Hej!
 
Den här dagen har också gått så himla fort, skönt! Skulle lånat Majas as snygga leopardskor som står här hemma men hon har så små fötter så fick inte på mig dem. Så sorgligt haha, funderar på att köpa ett par likadana. Dem piffar verkligen upp en hel outfit. Slänger upp ett kollage på olika leopardskor här nedanför så ni får lite inspo hehe. De som är från H&M är de som jag funderar på. På tal om Maja så pratade jag precis med henne en stund. Mysigt! Nu väntar jag på att trolljägarna ska börja, hade tänkt greja lite men en ny illustration också. Gjorde ju klart den på Ronja igår, gjorde en idag på lektionen helt från början till slut och nu har jag börjat med en till. Loooove it!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback