BYANNIE -

Lips

Godmorgon!

Morfar ringde och väckte mig vid åtta och sa att jag skulle vara klar till halv ett. Ska nämligen till läkaren och kolla upp min vikt, det är inte så bra nu. Men innan någon säger något så vill jag säga att jag äter precis som jag ska, så det är inte problemet. Efter att morfar ringde så kunde jag inte somna om så har bara legat här i min underbara säng och kollat i mobilen. Ska försöka gå upp och göra lite frukost nu. Vaknade helt ensam då Ronja sover hos sin pojkvän och mamma jobbar. Hatar att vakna ensam i ett hus haha. Slänger upp en halvt mobbad bild, så himla kul för mina läppar blir så svullna efter jag sovit. Jätteskumt! Har ju inte alls så fylliga läppar annars liksom haha. Sen syns mitt ärr alltid mycket tydligare precis när jag vaknat, också lite konstigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback