BYANNIE -

One teaspoon

Godmorgon!

Ligger nu i sängen bredvid Denise. Igår hade vi världens mysdag, kollade film, poppade popcorn osv. Vi låg i soffan i princip hela dagen haha. Idag däremot har vi en del planer och massor som ska hinnas göra. Ska först sola samt duscha, äta, diska och städa. Sen åker jag till Kungsbacka och handlar mat samt nylonstrumpbyxor då jag råkade riva sönder mina förra veckan, hmm.. Sen ska jag möta upp Denise igen så åker vi till mig och lagar mat till resten av tjejerna som också med ikväll och sen på kvällen drar vi in till Göteborg. Blir nog en bra dag detta! Fick tillbaka mina one teaspoon shorts när Denise kom hit, hennes vän Jasmine har lånat dem ett tag. Provade dem men dem är så stora... Himla ledsamt. Antingen så får jag försöka sy in dem på något vänster eller så får jag sälja dem. Vill typ inte sälja dem för kolla bara hur snygga dem är...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback