BYANNIE -

Pizza

Hej!
 
Ligger nu i sängen efter att ha pluggat, solat, duschat, pratat i telefon, kollat på tv och ätit. Jag och Ronja åt pizza som fanns hemma. Den var verkligen så äcklig haha, smakade tillgjort i hela munnen. Så vi slängde typ allt, sad but true. Är rätt hungrig nu faktiskt när jag tänker efter.. Får bli bra frukost imorgon istället! Var ju även hos tandläkaren idag efter svenskan. Det gick superbra. Världens bästa morfar kom dit så han körde hem mig och Ronja efteråt, vi stannade även på donken och köpte glass. Finns ingen bättre morfar än han ♥. Nu ska jag och Ronja sova, hon ska sova hos mig inatt. Så mysigt! Eller ja, tills hon börjar sparka, prata i sömnen osv osv haha..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback