BYANNIE -

Shorts-lover

Hej!

Har suttit och pluggat nu efter skolan, duktig som jag är. Har lämnat in mitt engelska arbete, kändes sådär faktiskt men men. Det är inlämnat i alla fall hehe. Ska lämna in ett till arbete, vet bara inte ifall jag är klar med det än, hmm... Nu väntar jag på att mamma ska komma hem med mat, vi ska äta räksmörgås. Så himla gott!! Hade tänkt sola idag, vet inte ifall jag orkar.. Det är så himla tråkigt haha.. Måste i alla fall börja tänka på att fixa mig lite grann, fräscha upp mig lite helt enkelt. Tänkte visa er mina tre shorts jag köpt. Är ju som sagt shortsberoende så har ju liksom redan hunnit köpa tre shorts detta året. Sommarshorts dessutom, så kan inte använda dem till nylonstrumpbyxor utan måste vänta tills jag kan gå barbent. Så typiskt mig, men det gäller att vara ute i god tid hehe.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vart har du köpt dem vita shortsen snygging?

2014-04-12 @ 21:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback