BYANNIE -

Snack

Hej!

Igår var jag helt död. Mådde inte alls bra igår men har bara mig själv att skylla. I torsdags så kom Denise, Maja, Lisa och Amber hem till mig. Hade så mysigt med dem! Gjorde i ordning pastasallad och kycklingspett till alla. Så vi åt, drack och spelade massa spel. Blev mycket skratt dessutom! Sen åkte vi till Göteborg men det blev en tidig hemgång. Igår så gjorde jag ingenting under dagen, sov för det mesta. Sen vid 8-9 kom Denise så stack vi till Tobbe en stund. Kom hem tidigt då med eftersom jag inte mådde så bra. Nu sitter jag och Denise på pendeln mot Göteborg. Hon ska köpa en skinnjacka och vi ska mysa lite i de underbara vädret!! Mår mycket bättre idag dessutom hehe. Slänger in en bild på mig och Amber från i torsdags.




Kommentarer
Postat av: Mammsi

Va lika ni va :-0

2014-04-19 @ 14:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback