BYANNIE -

Soooool

Hej!

Vaknade vid åtta då min familj kom hem. Alla gick och la sig eftersom dem var så trötta, ville inte vara uppe själv så jag gick också ovh la mig. Vaknade vid halv ett, vilket är väldigt sekt för att vara mig men det var skönt. Gjorde i ordning frukost och nu har jag legat i solen en timma ungefär. Underbart! Så himla varmt och skönt idag verkligen. Har så himla mycket tankar i huvudet också, vet inte om jag är glad eller ledsen. Ska bli grymt att åka iväg under några dagar. Tror att jag behöver det. Slarvar så mycket med allt nu. Tyckte denna bilden passade väldigt bra in på mig, haha verkligen jätte klockren. Sad but true kan man nog säga haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback