BYANNIE -

Tisdag

Godmorgon!

Ligger i sängen just nu, borde gå ut och lägga mig i solen för att försöka få lite färg men att det blåser ute gör allt liiite jobbigt. Haha så kräsen.. Har idag hunnit med att äta frukost, sagt hejdå till min familj och kollat lite på tv. Måste verkligen ut och lägga mig ett tag. Känns dock lite sisådär för vi har några byggarbetare här just nu. Men kan nog hitta ett ställe att lägga mig på utan att jag syns haha. Målade mina naglar igår, det blev vitt och en ringfinger nagel blev typ arielgrön (??). Himla vårigt! Ska försöka köpa lite nya lack, alla har blivit gamla efter två år hehe.. Okej nu ska jag sluta skriva och göra något utav mitt liv istället haha. Puss så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback