BYANNIE -

Typ som en torsdag


Hej! Nu sitter jag på pendeln hemåt. Eller inte riktigt hemåt men till Kungsbacka åtminstone. Ska möta upp mamma för att fixa en grej tills imorgon. Sen ska jag hem och plugga lite till. Så skönt att jag har historiaprovet imorgon istället! Ännu skönare att det är sista skoldagen på veckan imorgon. Så lyxigt verkligen. Kommer dock få det sååå stressigt och jobbigt imorgon och vet inte hur jag ska lösa det än. Slutar ju 4 och ska vara hos Moa klockan 6 så hinner inte hem emellan. Får se hur det blir.. Måste nog i alla fall hem och skriva en lista på allt jag ska ta med mig till skolan imorgon för annars lät jag väl som vanligt glömma hälften haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback