BYANNIE -

UNDERBART

Godmorgon!
 
Alltså haft en sån skum morgon verkligen. Vaknade utav alarmet som går 05.30. Brukar alltid snooza minst 40-45min men kunde inte somna om. Helt omöjligt, så jag låg vaken under min "snooz-tid". Jag som alltid brukar vara så himla trött när jag vaknar på morgonen. Konstigt.. Gick i alla fall upp och fixade mig eftersom att jag inte orkade ligga kvar i sängen. Åt lite mat och blev klar på en halvtimma. Så hade typ 35min på mig att göra ingenting. Hatar när det blir så haha. Nu ska jag i alla fall snart sätta på mig kläder och sen ska jag ta mig till tandläkaren. Efter det åker jag som sagt var in till Göteborg och äter frukost med tjejerna och sedan åker jag hem för att fixa de allra sista innan vi åker. Helt okej bra dag hehe
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback