BYANNIE -

VALBORG


Godaste lunchen!!

Hej! Oj oj oj va jag kommer få stressa nu.. Sitter nu på pendeln som går om någon minut. Har TYNGSTA väskan ever med mig. Ska nu möta upp Jennifer för att slå ihop våran present och eftersom att jag inte hinner hem så får jag fixa mig i Kungsbacka haha. Som tur är så är Jack så himla snäll som kör oss hem till Moa så slipper vi tänka på den biten i alla fall. Känner att det kommer bli en grym kväll ikväll! Hoppas alla ni får en superbra Valborg! Uppdaterar lite senare så ni får se klänningen jag köpt, är sååå nöjd med den.


Kommentarer
Postat av: Moa

fin blogg!

hoppas du hade en bra valborg! :)

Svar: Detsamma😄
ANNIE

2014-05-01 @ 14:09:21
URL: http://moaalexsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback