BYANNIE -

4 pics

Hej!

Vaknade hos Charlie halv åtta ungefär. Började tjugo i tio idag vilket var skönt. Hade två lektioner därav en var graf. Vi håller på med så roliga saker nu så ser fram emot varenda framtida lektion typ! Slutade halv tre så då tog jag bussen med Charlie hem till mig. Grejade lite grann med mitt graf-arbete och nu har vi precis kollat på ett Walking dead avsnitt men han somnade så då passar jag på att blogga lite hehe. Imorgon har jag onödigaste skoldagen.. Börjar 12 och har en engelska lektion sen slutar jag.. Alltså min restid fram och tillbaka är i princip dubbelt så lång som lektionstiden.. Kul! Jaja, lägger upp 4 random bilder från idag.


 

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken linje i gymnasiet och vart ligger gymnasiet du går i??

Svar: Estet media, skolan ligger på södra Hamngatan :)
ANNIE

2014-02-21 @ 18:54:48
Postat av: Anonym

vart kommer din necessär ifrån?? jätte fin :)

Svar: Grandparfymeri :)
ANNIE

2014-02-23 @ 16:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback