BYANNIE -

Animal print

Var som sagt inne i Kållered innan. Mamma och pappa skulle in till Rusta för att köpa tapeter men jag och Ronja passade istället på att kolla in Lager 157. Hade faktiskt aldrig varit där innan och var väldigt nyfiken på det. Gud va billigt allt var!! Hade kunnat köpa ihjäl mig på basic tröjor samt t-shirts och tjocktröjor i alla möjliga olika mönster och färger. Tyvärr så har jag inte så mycket pengar så jag inte jobbar längre hehe. Tre tröjor fick jag i alla fall med mig hem så tänkte visa er två då den tredje bara var en vit vanlig, lite transparant, långärmad tröja. Den var verkligen helt perfekt då den var lite slapp och slutade precis så man kan ha skärp till osv. De tröjor ni får se fick jag för 100kr styck. Helt galet bra verkligen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback