BYANNIE -

FINALLY

Hej!
 
Idag vaknade jag strax innan 11. Smsade Fanny i princip direkt när jag vaknade och vi bestämde oss spontant för att åka in till stan. Vi har planer inför lördag så vi måste börja fixa lite tills dess. Längtar så mycket!! Jag är så himla glad idag förresten, har nämligen för första gången i år på mig min skinnjacka. Alltså den lyckan! Vårjackor, shorts och ballerina kan vara något utav de bästa jag vet. Jag avskyr höst och vinterjackor och jag avskyr jeans. Känner mig alltid så himla himla tråkig på hösten och vintern. Därefter min dåliga uppdatering på outfits haha. Har liksom ingen lust att klä mig fint för fryser bara då. Ovanpå skinnjackan har jag på mig min sjal/kofta (??) från svensk. 



Kommentarer
Postat av: LisAaaa

Hej, jag ska ha bal nu i 9:an och jag undrar om du kunde tipsa om korta klänningar med öppen rygg?!! Skulle uppskattas såååå! Kram:)))

Svar: Hej! Jag ska försöka kolla runt lite. Kram:))
ANNIE

2014-02-10 @ 18:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback