BYANNIE -

Gårdagen

Igår åkte jag till Olivia vid 6. Där fixade vi oss och myste lite! Sen åkte vi in till Kungsbacka och mötte upp favoriterna Olivia och Tilly. Då gick vi till Ica för att fördriva tiden lite haha. Efter det så gick vi tillbaka till stationen och tog bussen hem till Fanny där hennes bror och hans kompisar var. Det var faktiskt väldigt trevligt! Åkte dock hem redan med ett bussen eftersom killarna skulle ut. Men det var väldigt lagom då jag kände mig så himla trött! Idag har jag bara tagit det väldigt lugnt, spelat spel och bara myst. Nu väntar jag på Charlie som kommer hit om några timmar. Det ska bli gosigt! Slänger in en bild från gårdagen på mig och Olivia, så fin är hon!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej, vart färgade du håret? Och vad heter färgen? Jätte fin blogg och fin tjej!

Svar: På hairbyangels, det är duktiga Emelie som färgade :) jag vet tyvärr inte vad färgen hette :( tack så mycket sötis!!
ANNIE

2014-02-02 @ 18:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback