BYANNIE -

Gissa kändis

Hej!

Nu är jag påväg hem. Två skoldagar har gått så nu är det tre kvar. Är väldigt trött kan jag nog säga haha. Igår var jag hemma hos Charlie hela dagen och kollade på walking dead. I fredags på alla hjärtans dag så beställde jag och Charlie hem massor med thai och sen senare på kvällen så gjorde vi chokladfondue. Jättemysigt! Sen på lördagen så skulle vi fira Tilly. Jag åkte hem till Fanny vid fem och började fixa mig. Hon hade ett tema där alla skulle vara en kändis så gissa hur glad jag blev haha! Kammade till och med hem vinsten för bästa utklädnad. Grymt!! Kan ni se vem jag var? Hehe.. Tilly bjöd på en riktig höjdar buffé och en fem kamp. Hade det supertrevligt! Efter detta åkte jag och Fanny hem till henne där hennes bror och hans kompisar var. Åkte hem vid ett så det blev en ganska tidig hemgång vilket var skönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback