BYANNIE -

Ja eller nej

Hej!

Åt en god frukost hemma hos Charlie och hade en supermysig kväll igår med tjejerna. Nu är jag påväg hem, ska hjälpa mamma med tvätten och lite sånt. Ronja skickade en bild till mig för några dagar sedan på ett par ldir sneakers men som jag sagt innan så har jag ingen sneakerstjej. Dock tyckte jag dessa var grymt balla. Kostar även bara 899kr, de har innan kostat 1549kr. Däremot så har jag innan haft ett par jättesnygga converse med låg sula och även dem var klädda i brunt läder. Har verkligen en förkärlek till det men tyvärr kom dem inte alls mycket till användning så frågan är ju bara ifall jag kommer använda dessa mycket.. Vad tycker ni? Behöver eran hjälp nu!! Ja eller nej?


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Annie! Jag ska börja på gymnasiet efter sommaren och jag vet inte riktigt vad jag ska välja för linje. Så jag har några frågor... Vilken skola går du på och vilket program? Vad gör man för "speciellt"? Vad ska man vara intresserad av om man väljer det du går? Och trivs du med det du valt och är det kul? Jag skulle bli jättetacksam för svar! Kram

Svar: Hej sötis!
Åh va roligt. Jag går på NTI-gymnasiet som ligger vid södra Hamngatan. Alltså det tar ca. 10min att gå från centralen. Jag går estet media med inriktningen grafisk design. Där designar vi allt möjligt i Photoshop, InDesign och Illustrator. Vi designar saker som affischer, broschyrer, mjölkpaket haha. Allt som kan designas designar vi. Man kan även välja foto, vi har en fotostudio på skolan och massvis med jättedyr utrustning. Man kan även välja film. I ettan så har man en lektion som heter medieproduktion två gånger i veckan och då har man chansen att prova på alla inriktningarna. I tvåan börjar man med sin inriktning och har den två gånger i veckan. Det är såååå roligt!! Man får även en MacBook där alla Adobe program finns. Jag trivs jättebra, det är en liten skola och man kan se ut precis som man vill utan att någon skulle kolla snett. Har du mer frågor är det bara att fråga, hoppas du blev nöjd. Kramis!
ANNIE

2014-02-01 @ 12:27:05
Postat av: Anonym

Hur många elever ungefär finns på er skola? hur många är ni i er klass? hur många linjer finns på er skola?

Svar: Hmm.. Har glömt bort antalet men det är inte många i alla fall. I min klass är vi ca. 30st men det är aldrig stökigt vilket är skönt. Det finns 3 stycken i estet och i samhälle journalistik vet jag inte riktigt. Kolla på nti gymnasiets hemsida :))
ANNIE

2014-02-01 @ 13:14:32
Postat av: Josefine

Vilket märke är skorna och vart kan man köpa dem? Finns det fler färger? :)

Svar: Ldir, man kan köpa dem på milk and honey. Fanns bara två olika modeller :))
ANNIE

2014-02-01 @ 16:54:17
Postat av: Anonym

Har du varit med i en Irene Huss-film? :o

Svar: Jaa haha :D
ANNIE

2014-02-01 @ 22:42:13
Postat av: Anonym

J A

2014-02-02 @ 06:35:54
Postat av: Bengt

Ja absolut! Köp dom. Vilken färg är din skola?

Svar: Den ligger inne i en byggnad :)
ANNIE

2014-02-02 @ 06:36:40
Postat av: Bengt

Ja absolut! Köp dom. Vilken färg är din skola?

2014-02-02 @ 06:36:41
Postat av: Anonym

vilken av filmerna??

Svar: Glasdjävulen och den som vakar i mörkret :))
ANNIE

2014-02-02 @ 11:35:06
Postat av: Anonym

Finns det något klipp eller trailer där man kan se dig? :)

Svar: Nej tyvärr :(
ANNIE

2014-02-02 @ 14:19:05
Postat av: Anonym

Hur gjorde du för att få vara med i en film? Har du nåt tips?

Svar: Nja.. Alltså det är min morfars förtjänst, han känner mycket folk i filmbranschen så jag vet tyvärr inte :(
ANNIE

2014-02-02 @ 23:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback