BYANNIE -

Mat och mys

Jag och Charlie gör lite mat. Det blir grillad kyckling med chips haha. En stor favorit här hemma! Charlie tycker inte om att ha chips så han gör en potatisgratäng istället. Sen ska vi kolla på walking dead och bara mysa. Har laddat ner massor med spel på mobilen så sitter och spelar hela tiden haha. Är så hopplös när det kommer till spel. Om det är någon som har quizkampen kan ni lägga till byannie. Är bäst på det hehe, eller.. Nu ska vi fixa lite till så måste dra mig. På bilden ser ni även hans nya pyjamasbyxor som jag köpte i alla hjärtans dag present till honom. Dem kommer från Calvin Klein och är huuur gosiga som helst!!


 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Rätta mig om jag har fel, men du och Charlie va tillsammans och sen gjorde slut men sen hittade ni tillbaka till varandra va? :) har nämligen problem med min pojkvän.. undrar bara hur lång tid de tog innan ni insåg att de va fel och ni ville vara med varandra? :)

2014-02-22 @ 13:39:42
Postat av: Elin

Hej! Rätta mig om jag har fel, men du och Charlie va tillsammans och sen gjorde slut men sen hittade ni tillbaka till varandra va? :) har nämligen problem med min pojkvän.. undrar bara hur lång tid de tog innan ni insåg att de va fel och ni ville vara med varandra? :)

Svar: Hej! Ja det stämmer bra:)
Det tog ungefär en månad, vi pratade dock varje dag under den månaden det var slut och det var väl det som gjorde att vi förstod att vi inte alls klarar oss utan varandra :) lycka till, kram!
ANNIE

2014-02-22 @ 13:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback