BYANNIE -

Mys

Hej!
 
Jag och Fanny åkte som sagt in till stan. Vi gick runt och kollade lite och jag hittade exakt det hag skulle ha. Så himla bra! Ni får veta vad det handlar om på lördag. Efter vi hade varit och kollat lite så gick vi och åt på jensens. Ärligt talat är jag fortfarande mätt haha.. Sen gick vi till nordstan för att kolla lite och efter det till Happy mango för att Fanny ville testa. Vi åkte hem till mig när klockan var fem ungefär. Här har vi bara kollat på film men nu har Fanny åkt så nu är jag ensam igen. Kollar på wreck-it Ralph, så himla mysig! Hade inte sätt den innan så kände att det verkligen var dags för det. Så nu ska jag kolla vidare, puss puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback