BYANNIE -

Natti

Nu ska jag och Charlie gå och lägga oss. Idag efter skolan så åkte jag hem till min mormor och morfar. Blir lite sur på mig själv över att jag aldrig åker dit. Har ju så mysigt med dem. Blir lite ledsen också då det ända jag vill är att dem ska bo med oss igen. Jättejobbigt faktiskt.. I alla fall så hjälpte mormor mig med att lägga upp ett par byxor som jag köpte på fiorucci, ni får se de senare när det inte är för långa hehe. Dem bjöd på underbart god mat dessutom! Efter det fick jag och Charlie skjuts utav morfar hem till Charlie. Vi har bara myst massor och nu ska vi sova. Bästa miina bjöd på jensens idag också, riktig onsdagslyx!!



Kommentarer
Postat av: camilla

Hur går det med bygget av huset? Har du fått börja inreda ditt rum? Kommer din mormor & morfar flytta tillbaka när huset är klart?

Svar: Det går bra! Vi har dock inte börjat med insidan än så har inget nytt rum än hehe. Nej det kommer dem inte:(
ANNIE

2014-02-19 @ 23:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback